Vlado Kljak: „Za uspješno poslovanje važno je imati svježe proizvode“

Već trinaest godina u mirnom gradiću nedaleko od Zagreba, Ivanić Gradu, smještena je Pizzeria  Rošo. Ovaj ugostiteljski objekt popularno je okupljalište ljubitelja pizza iz krušnih peći te ugodne obiteljske atmosfere. Vlasnik Vlado Kljak za sebe kaže da je oduvijek volio i znao raditi s ljudima, zbog čega njegov život i karijeru odlikuje bogato iskustvo u ugostiteljstvu, prodaji pa čak i u politici.

Metro Roso

Više od 20 vrsta vrhunskih pizza

Prvi ugostiteljski objekt otvara ranih devedesetih godina kada nije bilo lako voditi ugostiteljski posao, no uz kvalitetnu uslugu i prepoznajući ukuse ljudi uspijeva uspješno poslovati. Desetak godina kasnije obitelj Kljak otvara na današnjoj lokaciji pizzeriju, mjesto na kojem su mještanima Ivanić Grada željeli ponuditi vrhunsku pizzu po pristupačnim cijenama.
Pizzeria Rošo u svojoj ponudi ima više od 20 vrsta pizza, a vlasnik se najviše ponosi pizzom kuće Rošo te pizzama s bučom koje dolaze u varijantama s pršutom i piletinom. Njegov predan rad i pošten odnos prema drugima prepoznalo je i Udruženja obrtnika Ivanić grada te Obrtnička komora, zbog čega je gospodin Kljak dobitnik i mnogih priznanja za poduzetništvo.

 

„Ako cijeniš goste i zaposlenike, oni će cijeniti i tebe“

Na pitanje što je najvažnije u ugostiteljskom poslu, samouvjereno odgovara: „Najbitniji je pristup gostima, zato dajemo sve od sebe da gost izađe zadovoljan iz objekta. Naglašava, da to nikad ne bi mogao bez svojih 13 zaposlenika, među kojima su i njegovo troje djece. „Ako cijenite svoje radnike, osiguravajući im uredne plaće i korektan pristup, oni će cijeniti i vas. To je vrlo jednostavna matematika.“

 

METRO kao saveznik u uspješnom poslovanju

Vlado Kljak kupac je METRO-a od prvog dana, jer mu je, kako kaže, „za uspješno poslovanje važno imati svježe proizvode“  te zaključuje „ako želite da se gost vrati, hrana mora biti ukusna, a METRO mi u tome uvelike pomaže.“ A onima koji tek započinju posao u ugostiteljstvu savjetuje da trebaju „biti prisutni u objektu i voljeti ovaj posao. Nije dovoljno zaposliti voditelje objekata, jer niti jedan voditelj neće voditi brigu o vašem objektu kao vi sami.“

Roso

„ako želite da se gost vrati, hrana mora biti ukusna, a METRO mi u tome uvelike pomaže.“

Vlado Kaljak, vlasnik pizzerije Rošo
Ne propustite
METRO KATALOZI
POGLEDaJTE PONUDE NA JEDNOM MJESTU
Pronađite najbolje ponude
Pogledaj ponude
action teaser katalozi
newsletter
PRVI SAZNAJTE NAŠE PONUDE
Prijavite se na naš newsletter
Prijavi se
Newsletter action teaser