Savjeti za ugostitelje srijedom
METRO nastavlja biti podrška profesionalnim kupcima. U suradnji sa chefom i konzultantom Tomislavom Nikšićem kroz seriju videozapisa pružamo vam praktične savjete kako unaprijediti svoje poslovanje. Pratite nas svake srijede putem društvenih mreža, jer je #horecawednesday rezervirana samo za vaše poslovanje!

Digitalizacija i usluga dostave
„Nema ništa tužnije od kuhinje iz koje se ne čuje buka“ – riječi su s kojima se mnogi ugostitelji ovih dana mogu poistovjetiti. No vjerujemo da su pred nama bolji dani u kojima će vaši restorani i kafići opet biti ispunjeni gostima, a do tada se samo trebamo prilagoditi novonastaloj situaciji. Uz vas smo da vam u tome pomognemo.Sigurnost i higijena
U ovoj epizodi pričamo o važnosti sigurnog okruženja, kvalitete usluge i sigurne radne okoline. Visoki higijenski standardi preduvjet su odgovornog poslovanja jer tako štitite svoje djelatnike i goste. Pokrili smo i teme zaprimanja robe te kako kontrola kvalitete i cijena te vrijeme i raspored dostava mogu optimizirati vaše poslovanje.Izrada jelovnika
U ovoj epizodi govorimo o važnosti jelovnika u ugostiteljskom objektu te kako najefikasnije pozicionirati jela da biste povećali svoju prodaju i profitabilnost. Razgovarali smo i o našoj besplatnoj DISH usluzi izrade jelovnika kako bi vaš jelovnik bio jednostavan za upotrebu, pregledan, čitljiv i privlačan.Slaganje normativa
Nova #horecawednesday donosi nove savjete za ugostiteljstvo. Ovog tjedna dotaknuli smo se teme slaganja normativa i kako vam to može pomoći da povećate svoju dobit.Teorija cijena
Svjesni smo da se zbog ponovnog otvaranja ugostiteljskih objekata mnogi od vas suočavaju s prilagodbama na nove načine poslovanja. Uz prilagodbu mjerama higijene i sigurnosti, efikasno primjenjivanje teorije cijena važan je preduvjet uspješnog nastavka poslovanja.Edukacija zaposlenika
Opći dojam o vašem ugostiteljskom objektu stvara se na temelju više kriterija, a glavni su kvaliteta hrane i usluge. Upravo je zato ulaganje u edukaciju zaposlenika bitan faktor u ugostiteljstvu jer svakodnevno trebate opravdati povjerenje svojih gostiju. Ovoga tjedna u #horecawednesday s Tomislavom Nikšićem saznajte kako dodatno unaprijediti taj segment svojeg poslovanja.Kako se nositi s kritikom gosta
Prije ili kasnije svaki se ugostitelj, bez obzira na to koliko se trudio, susretne s nezadovoljnim gostom i prigovorima. Najvažnije je saslušati gosta jer će upravo o vašoj reakciji ovisiti hoćete li vratiti njegovo povjerenje, a u tome vam mogu pomoći savjeti koje donosi Tomislav Nikšić u današnjoj #horecawednesday epizodi.Burgeri i alternative burgerima
Skeptični ste prema bezmesnim burgerima? Pogledajte najnoviji video iz serijala HoReCa srijeda i dopustite da vas naš Tomislav i Anita s bloga Veseli trbuh razuvjere! Osim što izgledaju i zadovoljavaju apetit poput mesnih proizvoda, veganski burgeri pridonose očuvanju prirodnih