Česta pitanja

pitanja-hero
  1. Koje je radno vrijeme veletrgovina METRO Cash & Carry u Hrvatskoj?

  2. Mogu li rabiti svoju METRO karticu u svakomu veleprodajnom centru u Hrvatskoj?

  3. Što napraviti u slučaju gubitka ili krađe kartice?

  4. Mogu li primati METRO akcijske kataloge na adresu drugačiju od sjedišta tvrtke?

  5. Promijenila se adresa sjedišta tvrtke, naziv tvrtke ili direktor tvrtke. Kome prijaviti takve promjene?

  6. Postoje li druge metode plaćanja osim gotovinom?

  7. Na koji način mogu dobiti kopiju računa?

  8. Zatvorio sam obrt, mogu li dalje kupovati u METROU?

  9. Koje je radno vrijeme veletrgovina METRO Cash & Carry u Hrvatskoj za vrijeme blagdana?

  10. Kako mogu postati korisnik METRO kartice?

  11. Kako mogu dobiti dodatnu METRO karticu?

  12. Račun za proizvode kupljene u METRO Cash & Carry glasi na staro ime i adresu. Može li se isti račun izdati na novo ime? Što je potrebno priložiti za izdavanje novog računa?

  13. Smije li se u veletrgovine METRO Cash & Carry ulaziti s dječjim kolicima?

  14. Zašto ne primam METRO kataloge? Kako mogu početi primati METRO kataloge?

  15. Kako i pod kojim uvjetima mogu naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?

  16. Mogu li zamijeniti proizvod koji sam kupio, a ne odgovara mi/nisam zadovoljan s njime?

  17. Koliko METRO kartica mogu imati na istu tvrtku?

  18. Može li se s hrvatskom METRO karticom kupovati u inozemstvu?

  19. Može li se artikl kupljen u drugom centru reklamirati ili zamijeniti u centru Jankomir i obratno?

  20. Može li se garancija za proizvod kupljen u drugom centru ovjeriti u centru Jankomir i obratno?


1. Koje je radno vrijeme veletrgovina METRO Cash & Carry u Hrvatskoj?

  • Radno vrijeme METRO Cash & Carry veleprodajnih centara možete pronaći ovdje.

2. Mogu li rabiti svoju METRO karticu u svakomu veleprodajnom centru u Hrvatskoj?

  • Da, bez obzira na mjesto izdavanja METRO kartice, istu možete rabiti u svakom centru na području Republike Hrvatske.

3. Što napraviti u slučaju gubitka ili krađe kartice?

  • Gubitak ili krađu kartice kupac prijavljuje na Ulazu za kupce, u veleprodajnom centru u kojemu je kratica izdana. Nakon prijave, ovlašteni kupac ispunjava službenu tiskanicu -izjavu o gubitku kartice kako bi se izdala nova kartica.

4. Mogu li primati METRO akcijske kataloge na adresu drugačiju od sjedišta tvrtke?

  • Ovlašteni kupac može prijaviti drugačiju adresu od sjedišta tvrtke djelatnosti. Izmjena adrese na koju se žele primati METRO akcijski katalozi, prijavljuje se na Ulazu za kupce, u veleprodajnom centru u kojemu je kratica izdana.

5. Promijenila se adresa sjedišta tvrtke, naziv tvrtke ili direktor tvrtke. Kome prijaviti takve promjene?

  • Promjenu mogu prijaviti samo osobe ovlaštene za zastupanje tvrtke, odnosno promjenu je moguće zatražiti samo uz predočenje rješenja nadležnoga državnoga tijela, kod kojeg je evidentirana takva promjena. Ona se prijavljuje na Ulazu za kupce, u veleprodajnom centru u kojemu je kratica izdana.

6. Postoje li druge metode plaćanja osim gotovinom?

  • Da, plaćati možete i bezgotovinski: platnim nalozima, debitnim i kreditnim karticama određenih banaka i e-zaba. Obratite se svom savjetniku za kupce za detaljnije informacije.

7. Na koji način mogu dobiti kopiju računa?

  • Izradu kopije računa može zatražiti samo osoba ovlaštena za zastupanje tvrtke. Kopiju računa treba zatražiti na Ulazu za kupce, veleprodajnom centru u kojemu je taj račun izdan. Nakon popunjavanja službenog Zahtjeva za izdavanje kopije računa na Ulazu za kupce, ovlaštena osoba potpisuje i ovjerava pečatom Zahtjev.

8. Zatvorio sam obrt, mogu li dalje kupovati u METROU?

  • Nažalost ne, kupac je obavezan prijaviti svaku promjenu koja može utjecati na ispunjavanje uvjeta pod kojima je postao METRO kupac te bez odgađanja vratiti karticu u METRO na Ulaz za kupce. To vrijedi i u slučaju privremene obustave djelatnosti.

9. Koje je radno vrijeme veletrgovina METRO Cash & Carry u Hrvatskoj za vrijeme blagdana?

  • Radno vrijeme METRO Cash & Carry veleprodajnih centara za vrijeme blagdana možete pronaći ovdje

10. Kako mogu postati korisnik METRO kartice?

  • METRO kartica izdaje se za trgovačka društva (d.o.o., j.d.o.o., d.d., j.t.d., komanditno trgovačko društvo). Također, korisnici METRO kartice mogu postati fizičke osobe registrirane za obavljanje djelatnosti (obrt, umjetnici, poslovne kućne radinosti, sudski tumači, odvjetnici, poljoprivrednici, i sl.), javne ustanove (škole, vrtići, bolnice, organi državne uprave) te ostale organizacije (udruge, zaklade, predstavništva, sindikati, veleposlanstva).
  • Za izdavanje kartice potrebno je priložiti sljedeće: rješenje Trgovačkog suda (ne starije od mjesec dana), obrtnicu ili drugo odgovarajuće rješenje, OIB, IBAN i pečat te osobnu iskaznicu vlasnika. Ako zahtjev za izdavanje kartice podnosi osoba koja nije vlasnik, potrebna je punomoć vlasnika - ovlaštenje (nije potrebno ovjeravati kod javnog bilježnika).

11. Kako mogu dobiti dodatnu METRO karticu?

  • Dodatna METRO kartica izdaje se uz pečat, na zahtjev vlasnika ili druge osobe uz ovlaštenje odgovorne osobe.

12. Račun za proizvode kupljene u METRO Cash & Carry glasi na staro ime i adresu. Može li se isti račun izdati na novo ime? Što je potrebno priložiti za izdavanje novog računa?

  • Moguće je ponovno izdavanje računa na novo ime i adresu. Potrebno je donijeti Rješenje o promjeni naziva i sjedišta te zamijeniti METRO kartice. Tada se na blagajni predaje račun sa starim podacima i nova, ispravna kartica. Račun sa starim podacima se stronira te se izrađuje novi račun s novim podacima.

13. Smije li se u veletrgovine METRO Cash & Carry ulaziti s dječjim kolicima?

  • Prema Općim pravilima, ulazak u METRO trgovine s dječjim kolicima nije dozvoljen, ali moguć je uz potpisivanje izjave roditelja za ulazak na vlastitu odgovornost.

14. Zašto ne primam METRO kataloge? Kako mogu početi primati METRO kataloge?

  • Razlog neprimanja METRO kataloga može biti ostvarena mala količina potrošnje u METRO Cash & Carry trgovinama. Za primanje METRO kataloga potrebno je ostvariti potrošnju u iznosu oko 3.000,00 kn tijekom jednog kvartala. Ako unatoč ostvarenom prometu kupac ne prima katalog potrebno je izvršiti provjeru distribucije (ispravnost upisane adrese, isporuka pošte...).

15. Kako i pod kojim uvjetima mogu naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?

  • Za dostavu proizvoda na adresu potrebno je javiti se našem Odjelu prodaje. Cijene dostave uvećane su za 3% u odnosu na cijene u prodavaonici, a minimalna vrijednost kupovine treba iznositi oko 2.000,00 kn. Dostava proizvoda bijele tehnike i vrtnog namještaja čija je vrijednost veća od 2.450,00 kn+PDV besplatna je u krugu od 30 km, dok se dostava u krugu od 30 km za kupovinu tih proizvoda u manjoj vrijednosti plaća u iznosu od 100,00 kn.

16. Mogu li zamijeniti proizvod koji sam kupio, a ne odgovara mi/nisam zadovoljan s njime?

  • Zamjena proizvoda kupljenih u METRO Cash & Carry prodavaonicama je moguća. Rok za zamjenu proizvoda je 14 dana.

17. Koliko METRO kartica mogu imati na istu tvrtku?

  • Na istu tvrtku moguće je imati najviše 9 METRO kartica.

18. Može li se s hrvatskom METRO karticom kupovati u inozemstvu?

  • S hrvatskom METRO karticom moguća je kupovina u inozemstvu. Uz predočenje METRO kartice i osobnog dokumenta, izdaje se dnevna kartica za kupce strance.

19. Može li se artikl kupljen u drugom centru reklamirati ili zamijeniti u centru Jankomir i obratno?

  • Uz predočenje računa na Odjelu garancija i reklamacija moguće je reklamirati ili zamijeniti proizvod kupljen u nekom drugom centru.

20. Može li se garancija za proizvod kupljen u drugom centru ovjeriti u centru Jankomir i obratno?

  • Moguće je ovjeriti garanciju u nekom drugom centru uz predočenje računa i jamstvenog lista koji se nalazi u kutiji pojedinih proizvoda ili na Odjelu garancija i reklamacija.