METRO lansirao novo digitalno rješenje za ugostitelje

bannerHero

Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj

 

7. veljače 2019. – METRO, vodeći veletrgovac na hrvatskom HoReCa tržištu, lansirao je novu digitalnu platformu DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) namijenjenu ugostiteljima koji žele osuvremeniti svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i povećati prihode. Korisnici platforme DISH mogu koristiti besplatne digitalne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku stručnjaka iz METRO-a poslužilo više od 1.100 ugostitelja ili aplikacije za online rezervacije stolova koju trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja.

METRO-ova digitalna platforma DISH ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, a korisnike uskoro očekuju i novosti unutar platforme poput korisnih informacija o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjeta za optimizaciju poslovanja te pristupa zajednici kuhara i vlasnika restorana. Među novitetima, posebno se ističe mogućnost korištenja generatora teksta, funkcije koja će u nekoliko sekundi uz pomoć umjetne inteligencije kreirati personaliziran opis web stranice na hrvatskom jeziku, uz mogućnost automatskog prijevoda na 13 jezika. 

_DSF2467
_MG_6958

DISH je nova internetska adresa za gastronomiju i najnoviji iskorak u unaprjeđenju digitalne usluge METRO-a. Registracija na DISH platformu je besplatna, kao i trenutno dostupni alati za izradu web stranica i alat za online rezervacije, a u budućnosti će se ponuda naših alata nadograđivati i kompleksnijim rješenjima. Kontinuiranim razvojem digitalnih rješenja koja doprinose optimizaciji poslovanja želimo osnažiti ugostitelje i olakšati im pristup alatima kojima značajno mogu unaprijediti svoje poslovanje“, naglasio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Trećina kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, zato METRO kontinuirano surađuje i s lokalnim tvrtkama koje razvijaju različita poslovna rješenja za ugostiteljstvo, poput Coffee Cloud uređaja za mjerenje kvalitete i potrošnje kave te SMART programskih rješenja koja pružaju podršku ugostiteljima od zaprimanje narudžbe i naplate pa sve do vođenja analize poslovanja. Nova METRO-ova digitalna platforma DISH lansirana je u Njemačkoj i Italiji 2018., a sada će biti dostupna i na hrvatskom tržištu. Platforma DISH će se kroz nadogradnju, te integraciju i unapređenje digitalnih usluga razvijati i rasti zajedno s ugostiteljima i METRO-om.

Novu digitalnu platformu DISH, METRO je predstavio na Adriatic Gastro Showu u splitskoj Spaladium Areni, a svi posjetitelji ovoga međunarodnog festivala gastronomije i turizma, na METRO štandu do 9. veljače mogu dobiti više informacije o DISH-u i alatima za optimizaciji poslovanja. Više informacija o METRO-ovim aktivnostima na Adriatic Gastro Showu doznajte na linku.