Hrvatski vinar proizvodi robnu marku za METRO Cash & Carry

Istarski vinar Franco Cattunar predstavio je istarsku malvaziju Terra Unica, novu robnu marku koju je proizveo ekskluzivno za METRO Cash & Carry. Ova robna marka, predstavljena na jučer održanom festivalu poslovnih rješenja u Rijeci, razvijena je na temelju šestomjesečne suradnje METRO Cash & Carryja i vinarije Cattunar. Terra Unica bit će na policama šest veleprodajnih centara METRO-a u Hrvatskoj, što za vinariju Cattunar znači 150.000 litara dodatne proizvodnje i širenje prodaje iz Istre na cijelu Hrvatsku.

METRO svojim partnerima uvijek nastoji osigurati nove poslovne prilike te nam je zadovoljstvo što se Franco pridružio više od 50 hrvatskih proizvođača koji su uključeni u METRO-ov program trgovačkih robnih marki. Radimo i na tome da se Terra Unica uskoro nađe i izvan granica Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima METRO danas posluje“, izjavio je Tomislav Brajević,  Direktor nabave suhe prehrane METRO Cash & Carryja.

U svom odnosu s kupcima i dobavljačima METRO im se uvijek trudi pomoći da unaprijede svoje poslovanje, bilo da otvaranjem prilika za širenje poslovanja ili savjetima kako lakše opstati na tržištu. Tako hrvatski dobavljači kroz sustav METRO Cash & Carryja svoje proizvode plasiraju profesionalnim kupcima u 15 svjetskih zemalja, među kojima su i Rusija, Poljska i Moldavija.

„Jako sam sretan što su naši proizvodi našli put do kupaca METRO-a među kojima su i brojni hrvatski ugostitelji i hotelijeri. Smatram da je METRO pouzdan partner, zastupljen u svijetu i apsolutno mi je zadovoljstvo vidjeti naša vina na njihovim policama. Višestruko nagrađivana vina uzgojenih sorti dorađuju se i njeguju u našim vlastitim podrumskim kapacitetima, a u suradnji s Metro Cash & Carry Hrvatska nastala je nova linija Terra Unica koja će kupcima METRO-a približiti istarska vina u njihovom najboljem izdanju“, izjavio je Franco Cattunar.