METRO najavio širenje prodajne mreže i suradnje s hrvatskim dobavljačima

U petak, 12. rujna, u povodu 50. obljetnice poslovanja METRO Cash & Carry Hrvatska najavio je širenje prodajne mreže u Hrvatskoj te širenje suradnje s hrvatskim dobavljačima. Hrvatski vinari Cattunar i Plenković tako će od 1. listopada 2014. svoje proizvode plasirati u deset veleprodajnih centara METRO-a u Srbiji. Predsjednik Uprave METRO-a, Marc Carena, za sljedeću poslovnu godinu najavio je daljnje širenje prodajne mreže s konceptom veleprodajnih centara, poput onoga otvorenog u Puli, usmjerenih prema HoReCa kupcima, odnosno kupcima iz sektora ugostiteljstva i turizma.

Kako bi obilježio 50 godina poslovanja, METRO je pokrenuo projekt Zvijezda zajednice kojim je nagradio društveno koristan angažman poduzetnika i obrtnika. Zvijezdom zajednice METRO je htio pokazati pravi poduzetnički duh i dati doprinos promociji poduzetnika i obrtnika koji nalaze vremena za one kojima je pomoć zajednice potrebna.

Građani su glasali za poduzetnike i obrtnike koji su svojim projektima doprinijeli zajednici u kojoj žive. Među deset finalista, žiri je za pobjednika projekta Zvijezda zajednice odabrao osnivača i direktora tvrtke E-Glas iz Rijeke Miroslava Vrankića. Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras pobjedniku je uručio nagradu. Uz titulu Zvijezde zajednice, tvrtka E-Glas osvojila je i nagradu METRO-a od 50.000 kuna za unaprijeđenje poslovanja.

Tim tvrtke tvrtke E-Glas svoje znanje i iskustvo iskoristio je kako bi pomogao ljudima koji žive u teškim životnim okolnostima zbog tjelesne nemoći. Osmislili su elektronički sustav Servus koji slabo pokretnim ljudima omogućava upravljanje uređajima u domu pomoću glasovnih naredbi. Ove je godine pokrenuli su kampanju kojom su prikupljena sredstva za besplatnu ugradnju sustava Servus u dva kućanstva kojima će ovaj sustav omogućiti novu razinu samostalnosti jer će glasom moći upravljati svjetlom, televizijom, telefonom, vratima te surfati internetom.