METRO APlikacija - vaš asistent za digitalnu kupnju
Otkrijte novo iskustvo kupnje. Preuzmite METRO aplikaciju za svoj pametni telefon odmah.

Značajke i pogodnosti
jednostavna kupnja
METRO aplikacija kupnju i upravljanje računom čini jednostavnijima. Brzo i učinkovito pronađite sve što trebate i želite znati o proizvodu. Trenutačne ponude, cijene proizvoda – i dostupnost, upravljanje računima i liste za kupnju samo su neke od korisnih funkcionalnosti aplikacije.
Više pogodnosti aplikacije
Aplikacija je razvijena za Android i iOS i možete ju pod nazivom „METRO
Companion“ pronaći u obje trgovine.
Aplikacija je razvijena za iPhone i sustav Android. Aplikacija ima optimalne performanse u verzijama sustava Android 7 i iOS 10 (ili novijim verzijama) za pametne telefone s veličinom zaslona od 4'' do 5.8''. Aplikacija nije optimizirana za rad na tabletima.
Aplikacija se razvija zasebno za iOS i Android. Određena značajka prvo se primjenjuje na sustav iOS, a ažuriranje za Android dostupno je s malim kašnjenjem. Zbog toga je normalno da te dvije verzije sadrže drugačiji spektar funkcija. Obično je potrebno tek nekoliko dana ili tjedana da bi funkcije postale dostupne i za Android. Najbolje je namjestiti automatsko ažuriranje na pametnom telefonu kako bi se aplikacija sama ažurirala.
U principu svatko može instalirati aplikaciju. Međutim, mnoge funkcije poput digitalne karte rezervirane su za naše kupce i mogu se upotrebljavati tek nakon prijave pomoći podataka za myMETRO. Da biste to učinili, potreban vam je račun koji također možete izraditi u samoj aplikaciji.
Ukoliko ste maloprodajni kupac trenutno nemamo softversko rješenje kojim bi vam mogli prikazati cijene. Ukoliko želite vidjeti cijene molim povežite svoj račun sa svojim poslovanjem. Trudimo se da uskoro pistimo i opciju za maloprodajne kupce.
Aplikacija je usluga za naše stalne kupce. Za upotrebu svih funkcija u aplikaciji morate biti registrirani METRO-ov kupac i imati myMETRO profil, koji možete izraditi u samoj aplikaciji ili putem web stranice my.metro-cc.hr ako ste već kupac. Ako još niste kupac, najprije se trebate registrirati.
Provjerite jeste li unijeli ispravnu kombinaciju broja kupca i poštanskog broja poslovne adrese. Ako i dalje imate problema s registracijom, u kategoriji „Više“ idite na „Prijavi greške“ i pošaljite zapisnik o greškama razvojnom timu. Na taj vam način možemo izravno pomoći!
Provjerite jeste li unijeli pravo korisničko ime (ili ispravnu e-adresu) i lozinku. Ako se ne možete sjetiti lozinke, upotrijebite značajku „Zaboravili ste lozinku“. Ako i dalje imate problema s prijavom, u kategoriji „Više“ idite na „Prijavi greške“ i pošaljite zapisnik o greškama razvojnom timu. Na taj vam način možemo izravno pomoći!
Vjerojatno ste unijeli netočnu kombinaciju broja kartice i poštanskog broja. Ponovno provjerite oboje. Zaposlenici METRO-a ne upisuju METRO adresu nego svoj osobni poštanski broj. Ako i dalje ne radi, u kategoriji „Više“ idite na „Prijavi greške“ i pošaljite zapisnik o greškama razvojnom timu. Na taj vam način možemo izravno pomoći!
Ako više niste sigurni koje ste pristupne podatke upotrijebili (korisničko ime, e-adresa, lozinka) pri izradi svog myMETRO profila, rado ćemo Vam poslati nove pristupne podatke. Zatražite novo korisničko ime na my.metro-cc.hr, a zatim, isto na my.metro-cc.hr, svoju novu lozinku (provjerite i mapu SPAM). Nakon toga možete se ponovno prijaviti u aplikaciju. Ako i dalje imate problema s prijavom, u kategoriji „Više“ idite na „Prijavi greške“ i pošaljite zapisnik o greškama razvojnom timu. Na taj vam način možemo izravno pomoći!
Svatko može ući u poslovnicu
s digitalnom karticom. Ako želite ući u poslovnicu s digitalnom karticom,
upotrebljavajte službeni ulaz za sve kupce. Radimo na pravovremenoj zamjeni i
nadogradnji svih skenera, što je složen zadatak za koji će biti potrebno neko
vrijeme.
Da, digitalnu karticu prihvaćamo na blagajni jednako kao i plastičnu karticu. Digitalna kartica ima iste funkcije poput kreditnog plaćanja pod uvjetom da vam je ta opcija aktivirana.
U principu nema razlike. Digitalna kartica kopija je plastične kartice s istim funkcijama. Ako u trgovini još uvijek postoje skeneri s utorom (primjerice na parkirnim rampama ili na službenom ulazu) na njima nažalost još nije moguće rabiti mobitel. Upotrijebite drugi ulaz ili plastičnu karticu dok se svi skeneri ne zamijene.
Digitalna kartica može se skenirati na isti način kao i plastična kartica. Samo ne zaboravite prije svega ostaviti svoju fotografiju jer ju je potrebno provjeriti na blagajni.
Kartu možete jednostavno osvježiti otvaranjem karte u aplikaciji. Zatim povucite za osvježavanje povlačeći dolje prstom na karti.
Ažurirajte svoju digitalnu kartu tako što ćete otvoriti kartu u aplikaciji, a zatim prostom povući dolje za osvježavanje. Ako i dalje imate poteškoća, obratite se našoj servisnoj liniji za pomoć.
Ne, nažalost ne možemo ponuditi prijenos na Apple Wallet jer smo kao veletrgovac dužni provjeriti identitet prilikom kupnje, što možemo osigurati samo putem vlastitih platformi. Stoga nažalost ne možemo ponuditi nikakve funkcije za druge platforme - radi vaše vlastite sigurnosti i sprječavanja zlouporabe vaše kartice! Molimo da zato upotrebljavate našu aplikaciju na ulazu i na blagajni.
Digitalna karta dostupna je samo u aplikaciji Companion. Jeste li preuzeli neku drugu METRO aplikaciju?
U aplikaciji se ispod stavke „Više" u izborniku nalazi točka „Prijavi grešku". Klikom na nju otvara se program za e-poštu kako biste mogli opisati grešku i prijaviti je izravno razvojnom timu koji će vam pružiti pomoć. Ako želite osobni kontakt ili biste htjeli obrazložiti svoje povratne informacije, slobodno ostavite svoje podatke za kontakt kako bismo vas mogli nazvati. Uz to sve što vas muči možete kao i obično prijaviti servisnom centru na [URL] ili na xxx-xxxxx.
Sve ponude koje vrijede za trgovinu koju ste odabrali. Trgovinu možete jednostavno promijeniti ako želite kupovati negdje drugdje. Katalog za tekući tjedan te naredne brošure možete pregledati u kartici "Stiže uskoro".
Ne vrijedi svaki katalog i njegove ponude u svim poslovnicama, a cijene mogu varirati i od trgovine do trgovine. Stoga je potrebno odabrati trgovinu kako biste vidjeli kataloge koji vrijede za vašu trgovinu. Ako želite kupovati negdje drugdje uvijek možete promijeniti trgovinu bez posljedica na podatke o klijentu ili kartici. Mijenja se samo prikaz brošura i dostupnost stavki u aplikaciji.
Prikaz oglasa pojedinačno se kontrolira na temelju tržišta koje ste odabrali. Kao kupac koji koristi dostavu, uz odabir fizičkih trgovina u izborniku trgovina imate i mogućnost odabira nama poznate adrese za dostavu. Ako pri izboru trgovine odaberete adresu za dostavu umjesto trgovine, automatski će se prikazati ponuda za dostavu.
Možete, mala ikona za barkod koja se nalazi unutar funkcije popisa za kupnju može se rabiti za skeniranje barkoda i prikaz svih podataka o artiklu. Prikazuju se samo artikli koji su dostupni u odabranoj METRO-ovoj trgovini. Za to je potrebno ažurirati aplikaciju. Imajte na umu da je navedena značajka trenutno dostupna samo na uređajima s operativnim sustavom iOS, a uskoro će biti dostupna i za Android. Molimo vas za strpljenje. Foodie kupci ne vide cijene proizvoda.
Ne, naš asortiman možete tražiti i pretragom artikala. Odaberite artikl, unesite količinu i jednim klikom dodajte ga na popis za kupovinu. Druga je opcija upotreba funkcije skeniranja na popisu za kupovinu (ako imate Apple uređaj) ili „izrezivanje" proizvoda u brošuri i dodavanje na popis za kupovinu.
To nažalost još uvijek nije moguće, ali nastojimo stalno poboljšavati aplikaciju i tu opciju ponudit ćemo u budućnosti.
Idite na stavku "Više" u izborniku i u gornjem dijelu pronaći ćete svoje fakture. Prvo će vam se prikazati pregled posljednjih faktura, a možete ih i detaljno pregledati.
Nažalost, ta opcija još ne postoji, ali nastojimo stalno poboljšavati aplikaciju i tu opciju ponudit ćemo u budućnosti.
Ako imate više kartica, trenutno možete vidjeti samo fakture za broj kartice koji ste unijeli kod prijave. Ako želite vidjeti fakture svojih drugih tvrtki, možete ih dodati preko funkcije za dodavanje u izborniku za prijavu . Ako i dalje imate problema, pošaljite nam zapisnik o greškama preko opcije poveznice „Prijavi greške" u stavci „Više" u izborniku ili kontaktirajte našu servisnu liniju.
Trenutno možete vidjeti samo račune za broj kartice koji ste upotrijebili prilikom prijave. Za pregled računa za drugi broj kartice morate izraditi drugi myMETRO profil i pomoću njega se prijaviti u aplikaciju. Budući da neprestano radimo na poboljšanju aplikacije, u budućnosti će biti moguće prebacivati se između različitih računa, ali za razvoj te opcije trebat će vremena.
Upućujemo vas opću politiku zaštite podataka Zastita podataka