CILJNA DEMOGRAFSKA SKUPINA RESTORANA

Izuzetno je važno od samog početka odrediti ciljnu demografsku skupinu vašeg restorana. To ciljno tržište čini: skupina gostiju koju vaš restoran želi privući i skupina gostiju koja će pokazati interes za vaš restoran. Nakon što ste odredili tu skupinu, možete prilagoditi svoj restoran i ostvarili poslovne ciljeve.
O ČEME SE GOVORI U OVOM ČLANKU
1. ODREĐIVANJE CILJNE DEMOGRAFSKE SKUPINE VAŠEG RESTORANA
2. DOB I SPOL CILJNE DEMOGRAFSKE SKUPINE
Grupiranje kupaca prema dobi i generacijskoj pripadnosti može se napraviti pomoću općih generacijskih skupina. Te su skupine: baby boomer, generacija x, milenijalci i generacija z.
3. RAŠČLAMBA PREMA SPOLU
4. ODREĐIVANJE CILJNE SKUPINE PREMA LOKACIJI
Uz dob i pripadnost generaciji, mjesto stanovanja potencijalnih kupaca još je jedan od ključnih faktora koje treba uzeti u obzir pri određivanju ciljnog tržišta za vaš restoran.
5. ULOGA VJERE I DOHOTKA U ODREĐIVANJU CILJNOG TRŽIŠTA
6. ISKORIŠTAVANJE DEMOGRAFSKIH OSOBINA CILJNE SKUPINE ZA USPJEH RESTORANA
6. SAŽETAK – CILJNA DEMOGRAFSKA SKUPINA VAŠEG RESTORANA
7. ČESTA PITANJA – DEMOGRAFSKE OSOBINE CILJNE SKUPINE VAŠEG RESTORANA
Da, lokacija može utjecati na ciljnu skupinu. Ako se restoran nalazi blizu sveučilišta, isplati se ponuditi jeftinija jela.