ANALIZA TRŽIŠTA RESTORANA I KONKURENCIJE
Otvaranje restorana može biti jako težak zadatak. Ne samo da morate brinuti o hrani i usluzi, nego i o stvarima kao što su marketing i konkurencija. U ovom ćemo vam članku dati savjete o tome kako napraviti analizu tržišta i konkurencije za vaš restoran. Dobro razumijevanje tržišta pomoći će vam u donošenju dobrih poslovnih odluka i dati vam prednost pred konkurencijom. Stoga, krenimo!
O ČEMU GOVORI OVAJ ČLANAK
Poslovna konkurencija: Definicija
1. ŠTO JE POSLOVNA KONKURENCIJA
Kako napraviti istraživanje tržišta
2. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA RESTORAN
Poznavanje suparnika
3. RAZUMIJEVANJE KONKURENCIJE
Budite korak ispred
4. STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI ZA SVOJ RESTORAN
Kvalitativna i kvantitativna analiza
5. KVALITATIVNO I KVANTITATIVNO ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTE ZA VAŠ RESTORAN
Kako pridobiti još klijenata
6. PROŠIRIVANJE BAZE KLIJENATA RESTORANA
Česta pitanja
7. PITANJA I ODGOVORI - ANALIZA TRŽIŠTA RESTORANA I KONKURENCIJE
Detaljno istraživanje tržišta može vam olakšati pokretanje restorana. Na taj način možete riješiti potencijalne probleme prije otvaranja (primjerice, je li konkurencija u određenom području već prevelika).
Ponudom novih jela ili uvođenjem dodatnih usluga kao što su dostava ili catering možete povećati bazu klijenata. Nove goste možete privući i promjenom radnog vremena restorana.
Postoje dva različita pristupa: kvalitativno i kvantitativno istraživanje tržišta. Oba pristupa imaju svoje prednosti i mane. Više o tome možete pročitati u odjeljku Kvalitativno i kvantitativno istraživanje tržišta.