Vaše mišljenje nam je važnO

Jeste li pronašli sve proizvode koje trebate u svom poslu? Jeste li zadovoljni kvalitetom proizvoda? Jeste li zadovoljni našim djelatnicima? Je li vam dostavljeno sve što ste naručili? Je li vam dostavljeno na vrijeme?

Vaša mišljenja i prijedlozi su nam važni, zbog čega smo uveli anketu kroz koju možete ocijeniti svoje iskustvo kupovine, a koja će nam pomoći da budemo na razini vaših očekivanja i pružimo vam najbolje iskustvo kupovine.

Nps banner

Kako funkcionira METRO NPS anketa?

img1

Ocijenite nas

Nakon vaše sljedeće kupovinenazvat ćemo vas iz pozivnog centra i postavit ćemo vam pitanje: Koliko je vjerojatno na skali od 0 do 10 da biste preporučili Metro Vašem prijatelju ili kolegi?
img2

Raspravit ćemo vaš komentar

Ocijenite nas i podjelite vaše komentare s nama. Cilj nam je da vas kao stručnjaka u vašoj djelatnosti, bolje razumijemo.

img3

Unaprijedit ćemo naše poslovanje

Raspravit ćemo o vašim komentarima kako bismo pronašli rješenja koja će poboljšati vaše iskustvo kupnje.

Važno nam je da se u našim centrima osjećate ugodno i sigurno, da vam osiguramo svježinu, kvalitetu i raznovrsnost proizvoda te da kod nas uvijek pronađete sve što trebate uz dobre cijene i ljubazne djelatnike.

Ocijenite naše poslovanje

nps

Značenje ocijena

Ocijena od 9-10 - vi  ste zadovoljan kupac.
Ocijena 7 -8 - Neutralni ste. METRO ne izdvajate od ostalih cntara.
Ocijena 0-6 - Niste zadovoljni. Smatrate da METRO ima prostora za poboljšanje.a za sve one koji traže visokokvalitetne proizvode po najboljim cijenama.