Zaboravio/la sam svoju MyMETRO lozinku. Kako mogu dobiti novu?
Nema problema – samo kliknite ovdje kako biste zaprimili novu lozinku putem e-maila.
Gdje mogu promijeniti svoju e-mail adresu ili lozinku?
Ako ste prijavljeni u svoj MyMETRO, možete promijeniti svoju e-mail adresu ili lozinku u izborniku „Osobni podaci“
Kako mogu dobiti karticu za svog zaposlenika?
U svom MyMETRO profilu dođite do „Zaposlenici i pravo kupovine“, zatim dodajte imena i e-mail adrese zaposlenika. To će otvoriti poruku koja će Vas navoditi kroz registracijski proces. Vaš zaposlenik će odmah dobiti digitalnu karticu i koristiti je putem METRO aplikacije. Dodatne informacije o karticama zaposlenika mogu se
pronaći ovdje.
Mogu li otvoriti samo jedan MyMETRO račun na svojoj METRO registraciji?
Jedan MyMETRO račun se može otvoriti za Makro vlasnika kartice. Ukoliko nekoliko kolega u Vašoj tvrtki posjeduje METRO karticu, svatko od njih može otvoriti MyMETRO račun. Jeste li Vi vlasnik tvrtke? Onda možete zatražiti dodatne kartice za svoje kolege putem MyMETRO profila.
Imam dvije tvrtke. Trebam li otvoriti dva računa?
Ne. Ako imate METRO karticu za nekoliko tvrtki, sve ih možete povezati putem jednog MyMETRO računa. Na web stranici i u aplikaciji možete odabrati za koju ćete tvrtku vidjeti i upravljati podacima.
Imam nekoliko tvrtki u svom MyMETRO računu, kako se prebacujem s jedne na drugu?
Kliknite na svoje ime u gornjem desnom kutu stranice. U izborniku odaberite „Moje tvrtke“ i onda tvrtku čije podatke želite vidjeti. U aplikaciji, kliknite na profilnu ikonicu u gornjem desnom uglu početne stranice kako biste prebacivali tvrtke.
Kako mogu obrisati karticu ili pristup kupnji za zaposlenika?
Zasad ova značajka nije dostupna u MyMETRO. Molimo da kontaktirate korisničku podršku putem broja XXXX-XXXXX-XXXXX i odmah ćemo Vam pomoći.
Želim se registrirati na MyMETRO, ali broj kartice nije prepoznat.
Molimo da kontaktirate korisničku podršku putem broja XXXX-XXXXX-XXXXX ili putem
Kontakt obrazac.
Zašto se ne mogu prijaviti u MyMETRO?
Prije nego se prijavite, potrebno je imati MyMETRO račun. Svaki vlasnik METRO kartice se može registrirati za ovaj račun. Ako ste se već registrirali, molimo da provjerite jeste li kliknuli na aktivacijski link koji ste primili putem e-maila. Aktivacijski link vrijedi 24 sata. Uvijek možete zatražiti novi aktivacijski link ponovnom registracijom. Ako ste već kliknuli na aktivacijski link, molimo da provjerite jeste li unijeli točno korisničko ime i/ili lozinku.
Nisam primio/la e-mail nakon registracije, ili nakon što sam zaboravio/la svoje podatke, ili nakon što sam ih promijenio/la.
Molimo da provjerite je li e-mail završio u Vašem junk (spam) e-mail pretincu. Možete spriječiti označavanje MyMETRO mailova kao spam dodavanjem adrese customerservice@metro.tld na popis sigurnih pošiljatelja (safe senders). Provjerite jeste li točno unijeli podatke, a ukoliko niste sigurni možete ponoviti prijavu.
Hoće li moja METRO kartica vrijediti i nakon što zatvorim MyMETRO račun?
Vaša METRO kartica će vrijediti i nakon brisanja MyMETRO računa. Dobrodošli ste u naše centre.
Kako mogu osigurati da svoje račune primamo isključivo u digitalnoj formi?
Lako možete promijeniti svoje osobne postavke putem MyMETRO
računa. Prijavite se u web stranicu, otiđite u „računi“ i onemogućite opciju
„Printanje računa nakon naplate“.
Imate li još pitanja?
Odgovorit ćemo odmah.