MyMETRO Online korisnički račun
MyMETRO je Vaš digitalni profil kupca. Možete upravljati svojim poslovanjem, pregledati račune, dati zaposlenicima pristup kupnji dodavanjem kartica, ili izmijeniti podatke.
Već ste kupac i još uvijek nemate online pristup?
Izradite svoj digitalni račun
Digitalni pristup
jedan račun za svaku svrhu
MyMETRO je Vaše središte za svaku kupnju. Ovdje možete pronaći sve što je potrebno da pregledate svoje račune online.
Pogodnosti za Vas
dodatne značajke mymetro profila
Često postavljenja pitanja
Često postavljena pitanja oko MyMETRO profila
Nema problema – samo kliknite ovdje kako biste zaprimili novu lozinku putem e-maila.
Ako ste prijavljeni u svoj MyMETRO, možete promijeniti svoju e-mail adresu ili lozinku u izborniku „Osobni podaci“
U svom MyMETRO profilu dođite do „Zaposlenici i pravo kupovine“, zatim dodajte imena i e-mail adrese zaposlenika. To će otvoriti poruku koja će Vas navoditi kroz registracijski proces. Vaš zaposlenik će odmah dobiti digitalnu karticu i koristiti je putem METRO aplikacije. Dodatne informacije o karticama zaposlenika mogu se pronaći ovdje.
Jedan MyMETRO račun se može otvoriti za Makro vlasnika kartice. Ukoliko nekoliko kolega u Vašoj tvrtki posjeduje METRO karticu, svatko od njih može otvoriti MyMETRO račun. Jeste li Vi vlasnik tvrtke? Onda možete zatražiti dodatne kartice za svoje kolege putem MyMETRO profila.
Ne. Ako imate METRO karticu za nekoliko tvrtki, sve ih možete povezati putem jednog MyMETRO računa. Na web stranici i u aplikaciji možete odabrati za koju ćete tvrtku vidjeti i upravljati podacima.
Kliknite na svoje ime u gornjem desnom kutu stranice. U izborniku odaberite „Moje tvrtke“ i onda tvrtku čije podatke želite vidjeti. U aplikaciji, kliknite na profilnu ikonicu u gornjem desnom uglu početne stranice kako biste prebacivali tvrtke.
Zasad ova značajka nije dostupna u MyMETRO. Molimo da kontaktirate korisničku podršku putem broja 01/3444 444 i odmah ćemo Vam pomoći.
Molimo da kontaktirate korisničku podršku putem broja 01/ 3444 444 ili putem Kontakt obrazac.
Prije nego se prijavite, potrebno je imati MyMETRO račun. Svaki vlasnik METRO kartice se može registrirati za ovaj račun. Ako ste se već registrirali, molimo da provjerite jeste li kliknuli na aktivacijski link koji ste primili putem e-maila. Aktivacijski link vrijedi 24 sata. Uvijek možete zatražiti novi aktivacijski link ponovnom registracijom. Ako ste već kliknuli na aktivacijski link, molimo da provjerite jeste li unijeli točno korisničko ime i/ili lozinku.
Molimo da provjerite je li e-mail završio u Vašem junk (spam) e-mail pretincu. Možete spriječiti označavanje MyMETRO mailova kao spam dodavanjem adrese customerservice@metro-cc.hr na popis sigurnih pošiljatelja (safe senders). Provjerite jeste li točno unijeli podatke, a ukoliko niste sigurni možete ponoviti prijavu.
Vaša METRO kartica će vrijediti i nakon brisanja MyMETRO računa. Dobrodošli ste u naše centre.