Nakon pažljivog planiranja i razmatranja svih aspekata vođenja poslovanja, sada ćete morati preispitati svoj plan točku po točku i prijeći u fazu provedbe. Do sada ste trebali registrirati svoje poslovanje i predati svu papirologiju. Budući da su barovi podložni većim pravnih rizicima od drugih poduzeća, posebno obratite pozornost na ispravnost svih dokumenata i papirologije. Možete potražiti stručni savjet kako biste bili sasvim sigurni u dobro obavljen posao.
2.1 Odlučivanje o nazivu i logotipu poduzeća
Iako mnogi ljudi misle da ova točka nije toliko važna, pamtljiv naziv vašeg poduzeća i dobar logotip za vaš bar ključni su za uspjeh i prepoznatljiv identitet vašeg bara. Naziv bi trebao biti originalan, kreativan, lako pamtljiv i treba predstavljati vaše poduzeće. Što je najvažnije, naziv bi trebao biti jedinstven i ne bi trebao biti već registriran. Kako biste provjerili je li netko već uzeo i koristi vaš naziv, možete pregledati mrežnu stranicu državnih registara poduzeća.
Osim imena brenda, iznimno je važan i logotip koji odgovara nazivu bara. Imajte na umu da i naziv i logotip moraju odgovarati dizajnu interijera bara. Sve bi trebalo biti međusobno usklađeno.
Još jedna važna stavka izrada je mrežne stranice vašeg poduzeća. Danas je oglašavanje na društvenim mrežama postao standard. Stoga biste trebali pridati veliku važnost društvenim mrežama kao što su Instagram, Facebook itd. Vaše mrežne stranice trebaju ponuditi sve informacije o vašem poslovanju, osoblju, kompletnom izboru jela i pića, radnom vremenu i poveznicu za rezerviranje stola. Čak i mrežne stranice trebaju vizualno odgovarati nazivu, logotipu i dizajnu bara.
2.2 Pronalaženje pouzdanih dobavljača
Iznimno je važno pronaći dobre dobavljače alkoholnih pića i drugih potrepština, posebno kada je u pitanju otvaranje bara. Trebali biste biti u potrazi za najkvalitetnijim alkoholom. Posjetite vlasnike susjednih barova i pokušajte dobiti neke informacije od njih. Oni vas mogu uputiti svojim dobavljačima. Također, odvojite neko vrijeme za ispravno istraživanje i izradite popis svih dobavljača koji dolaze u obzir i stvorite budžet za taj trošak. Tada možete stupiti u kontakt s njima kako biste dogovorili poslovnu suradnju. Provjerite koji dobavljači odgovaraju vašem poslovanju i vašim očekivanjima, te ih razvrstajte.
Ne zaboravite provjeriti dobavljače koji nude svoje usluge putem interneta. Oni često nude popuste i druge opcije štednje, ali pripazite jer nisu uvijek svi pouzdani. Dakle, prije nego što kupite nešto putem interneta, morate znati sljedeće točke o dobavljaču:
- Koliko dugo posluje?
- Koji je minimalni iznos narudžbe?
- Koji su uvjeti plaćanja? Također, pročitajte sitna slova u odredbama i uvjetima.
- Provode li kakve postupke osiguranja kvalitete?
- Kako su ih ocijenili drugi poslovni partneri ili kupci? Preporučuju li oni ovog dobavljača?
Kad god razgovarate s dobavljačem, budite svjesni da bi on trebao biti spreman raditi s vama. Kako biste uspješno surađivali, dobavljač bi trebao u potpunosti razumjeti vašu poslovnu ideju i potrebe. Ako vam nije ugodno raditi s dobavljačem, krenite dalje i potražite drugog. Također, ne bojte se tražiti uvid u njihov proizvodni proces kako biste se uvjerili da njihovi proizvodi odgovaraju vašim standardima kvalitete.
Još jedna važna točka je papirologija. Što god odlučite s poslovnim partnerom, napišite to u ugovoru i potpišite ga oboje - i vi i vaš dobavljač. Na taj način ste osigurani i sva vaša prava su zaštićena.