POSLOVNI PLAN U GASTRONOMIJI: VODIČ S KORACIMA ZA USPJEŠNO POKRETANJE POSLOVANJA
Što je ključ uspješnog poslovanja restorana? Mnogi faktori igraju ulogu, uključujući lokaciju, vrstu hrane, cijene i uslugu. No, jedan se element u poslovnom planu često previdi. Čak ni najbolji restorani ne mogu uspjeti bez dobro osmišljenog poslovnog plana. Na ovoj ćete stranici dobiti praktične savjete za izradu poslovnog plana za Vaš ugostiteljski objekt. Stoga, bez obzira otvarate li novi restoran ili revidirate stari poslovni plan, obratite pozornost na sljedeće smjernice!
O ČEMU GOVORI OVAJ ČLANAK
Što je poslovni plan
1. ZA POČETAK: ŠTO JE POSLOVNI PLAN?
Prednosti poslovnog plana
2. ZAŠTO VAM JE POSLOVNI PLAN POTREBAN?
Za koga se piše poslovni plan
3. KOME KORISTI PROFESIONALAN POSLOVNI PLAN?
Ključni elementi poslovnog plana
4. KAKO NAPISATI POSLOVNI PLAN U GASTRONOMIJI? KLJUČNI ELEMENTI
Osnove poslovnog plana
UVOD: IDEJA, OSNIVAČ I PLAN
Podaci u poslovnom planu
6. ANALIZA TRŽIŠTA I KONKURENCIJE
Lokacija poslovanja
7. IZABERITE VRHUNSKU LOKACIJU ZA VAŠE POSLOVANJE U UGOSTITELJSTVU
Analiza rizika
8. VAŽNOST ANALIZE RIZIKA
Financijski plan za postizanje ciljeva
9. PLANIRANJE FINANCIJA KLJUČAN JE DIO POSLOVNOG PLANA U GASTRONOMIJI
Dozvole i zakonski preduvjeti za rad restorana
10. POTREBNE DOZVOLE I PROPISI ZA POSLOVNI PLAN U GASTRONOMIJI
Određivanje cijena i marketing
11. ODREĐIVANJE CIJENA I MARKETING
Odredite ključne točke
12. ODREĐIVANJEM ROKOVA U POSLOVANJU UVIJEK ĆETE BITI UNAPRIJED PRIPREMLJENI
Osnove poslovnog plana
13. DODATAK - OBAVEZNI POPRATNI DOKUMENTI I UGOVORI
Česta pitanja
14. ČESTA PITANJA - POSLOVNI PLAN U GASTRONOMIJI
U poslovnom planu treba navesti ciljeve poduzeća i važne strategije za postizanje tih ciljeva. Uz detaljno planiranje može se osigurati dostatno financiranje i privući investitori.
Planiranje započinje idejom. Ona može biti nešto jednostavno poput novog inovativnog proizvod ili novog načina rada. Proizvod mora uvjeriti klijente da im je potreban za jednostavno rješavanje njihovih problema.
Preporučljivo je izraditi plan 6-12 mjeseci prije otvaranja. Tako ćete imati dovoljno vremena da uzmete u obzir sve važne faktore.