METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina:like-for-like prodaja rasla je za 2,4 posto
Rezultati poslovne godine 2018./2019.

Prema godišnjim financijskim rezultatima tvrtke METRO AG, u poslovnoj godini 2018./2019. METRO je u veleprodajnom segmentu ostvario rast like-for-like prodaje od 2,4 posto te ona iznosi 29,9 milijardi eura. Radi se o najboljem godišnjem rastu METRO veleprodajnog segmenta u posljednjem desetljeću koji je u protekloj poslovnoj godini dodatno učvrstio svoje strateško usmjerenje na ključne skupine kupaca u HoReCa sektoru te na neovisne trgovce.
Jedan od najbrže rastućih stupova METRO veleprodajnog segmenta je Franšizni program koji podržava male neovisne trgovce koji posluju pod lokalnim brendovima, većinom u Istočnoj Europi.
Ukupna mreža partnera, malih neovisnih trgovaca, u 2018./2019. se proširila za 15 posto te trenutno broji 7.500 prodavaonica u kojima su primjetni značajno povećani volumen i učestalost kupnje u METRO-u zahvaljujući bliskom partnerstvu. Prodaja putem dostave i dalje snažno raste te je ostvarila 4,6 milijardi eura što predstavlja povećanje od 9,2 posto u odnosu na prethodnu godinu te sada čini 17 posto ukupne prodaje kompanije. U protekloj poslovnoj godini otvorena su tri nova veleprodajna centra i to u Hrvatskoj, Rusiji i Turskoj. Globalna mreža METRO veleprodajnih centara sastoji se od 678 tržišta te zapošljava više od 100.000 ljudi.

Veleprodaja je bila naš početak, veleprodaja je i naša budućnost. Ostvarili smo značajan napredak u tom segmentu u protekloj poslovnoj godini i postigli najbolji rast u posljednjih 10 godina. Like-for-like prodaja snažno je rasla kod ključnih skupina kupaca. U HoReCa sektoru like-for-like prodaja rasla je za 4,5 posto a prema neovisnim trgovcima za 5,1 posto
Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG