The Garden Brewery

Vrijeme čitanja : 3 min
GARDEN BREWERY hero

Kap o „The Garden Breweryju“

The Garden Brewery je nagrađivana mikro pivovara sa sjedištem u Zagrebu. Osnovana 2016. godine, s ciljem donošenja craft piva na glazbene festivale diljem jadranske obale, kuhana za iskustva koja nas spajaju. Od ljetnih sredstava za gašenje žeđi i voćno kiselih piva, do eksperimentalnog asortimana, sva piva se kuhaju s kreativnošću, inovativnošću i strašću za eksperimentiranje. Bilo da se radi o otkrivanju novog pivskog stila, istraživanju hrvatskih krajolika i osjećaju morskog povjetarca na obali ili posjetu njihovom festivalskom mjestu u Tisnom tijekom ljeta, The Garden Brewery slavi pivo kao osvježavajuće jednostavan način povezivanja, u ponekad nepovezanom svijetu.

Pivski hram

Sada nudi daleko više prostora, jedinstveni pivski vrt, hranu provjerenih etiketa te niz događaja koji će zasigurno privući nove goste koji će se onda novoj lokaciji sigurno i vraćati. Novi je Garden jedna drugačija, mnogo naprednija priča, jedinstveni pivski vrt koji uz daleko više prostora, nudi hranu provjerenih etiketa i niz događanja. Objekt nekadašnje Flore pretvoren je u pravi pivski hram kojim The Garden Brewery riješio ono najvažnije, pitanje kapaciteta. Proširivanje kapaciteta u starom prostoru više nije bilo moguće, a izvozne brojke počele su to jasno tražiti. Unatoč pandemiji došli su u situaciju da nisu mogli prihvaćati nove narudžbe, ponajviše zahvaljujući odličnoj suradnji postignutoj s velikim britanskim pivskim klubom Beer52. U novom prostoru mogli su drastično povećati kapacitet, a usput i promijeniti filozofiju poslovanja. S novim kapacitetom iz Gardena godišnje može izaći 40.000 hektolitara piva što je gotovo 4 puta veći kapacitet za proizvodnju.

Nisu htjeli raditi kopiju neke uspješne lokacije koju je moguće pronaći u gradu, jer im to nije imalo smisla. Od početka je njihova filozofija biti drugačiji. U Velikoj Britaniji postoji nekoliko pivovara sa sličnim arhitektonskim rješenjima s ogromnim šankom i desecima točionika, zelenim površinama, ostakljenim zonama i separeima. Hladnu i pomalo sterilnu atmosferu pivskog pogona željeli su omekšati ležernom i opuštenom atmosferom. S obzirom na to da je pivovaru sličnu ovoj nemoguće pronaći, ne samo u Hrvatskoj, nego i u ovom dijelu Europe, izgleda da su i uspjeli.

Vizija

Vizija je postati vodeća europska craft pivovara. Kako bi ostvarili zacrtane ciljeve žele nastaviti kreirati vrhunska zanatska piva te dolaziti do istomišljenika diljem Europske Unije i svijeta. U tom smislu kontinuirano rade na nastavku digitalizacije poslovanja i daljnjeg rasta izvoznih kanala. Do sad izvoze u preko 30 zemalja. Osim toga, implementacija zelenih politika im je iznimno važna. Planiraju svake godine smanjivati carbon footprint te intenzivnije koristiti energiju iz alternativnih izvora, a novootvorena lokacija im to i omogućuje.