Predsjednik Uprave METRO Hrvatska: Izražavamo podršku svim našim kupcima
Poštovani kupci i partneri,
slijedom mjera koje je Nacionalni stožer civilne zaštite donio kako bi zaustavio širenje epidemije COVID-19, s vama želimo podijeliti da su naše misli u ovim izazovnim trenucima uz naše profesionalne kupce: ugostitelje, hotelijere i neovisne trgovce, čija su poslovanja posebno pogođena ovim mjerama.
Naše misli su i uz male i srednje poduzetnike te obrtnike, ali i sve naše sugrađanke i sugrađane te naše zaposlenike. Timovi METRO Hrvatska ostaju mobilizirani kako bi podržali cjelokupni sektor, pa smo zbog toga donijeli odluku da naši centri i dostavne platforme sukladno odlukama Stožera civilne zaštite nastavljaju raditi, kako bi osigurali opskrbu, uz preventivne mjere sigurnosti i zaštite zdravlja naših zaposlenika i kupaca, koje su u potpunosti usklađene sa svim odlukama struke.
Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika i kupaca naš je prioritet broj jedan. Stoga je METRO do sada poduzeo niz mjera, kojima nastoji osigurati tri glavna načela:
- sigurnost naših zaposlenika i kupaca
- opskrbu bez ugrožavanja kvalitete
- stabilne cijene
Do sada poduzete preventivne mjere u našim centrima, kojima želimo zaštititi sigurnost i zdravlje kupaca i zaposlenika uključuju: (1) postavljanje brzo djelujućih sredstva za dezinfekciju ruku koja se ne trebaju ispirati (na ulazu za kupce, u toaletima te na blagajnama) te upute za ispravno pranje ruku; (2) uvedeno je dodatno čišćenje frekventnih područja (primjerice, kvake, kolica i toaleta); (3) osiguranje visoke razine higijene djelatnika, što uključuje učestalo pranje ruku i dezinficiranje provjerenim sredstvima; (4) METRO Nacionalni tim za upravljanje krizama prati trenutnu situaciju te usklađuje planove i procese. Kako bismo osigurali najveću moguću razinu zaštite naših kupaca te zaposlenika i zaposlenica osigurali smo im rukavice, zaštitne maske i sredstva za dezinfekciju. Nadalje, uvedeno je pravilo o držanju 2 metra razmaka između kupaca. Kod POS uređaja postavili smo dezinfekcijsko sredstvo koje kupci mogu koristiti prije i nakon korištenja kartica.
Police svih naših centara pune se nekoliko puta dnevno da bismo ispunili sve zahtjeve kupaca i svakodnevno radimo na osiguranju potrebnih zaliha kako bi naši centri bili dobro pripremljeni za dane i tjedne koji dolaze. Ovo je vrijeme u kojem bismo svi trebali djelovati osviješteno i savjesno. Zato apeliramo na sve da zajedno djelujemo i kupujemo odgovorno i solidarno s drugima, posebno onima koji su najosjetljiviji, poput starijih i kronično bolesnih. METRO je posvećen otvorenom i transparentnom informiranju te pružanju podrške zajednici tijekom zdravstvene krize s kojom se svi zajedno suočavamo. Zato ćemo nastaviti na siguran i transparentan način djelovati kako bismo opravdali povjerenje naših kupaca, kao i svih naših sugrađana i sugrađanki. U nadolazećem periodu ćemo vam pokušati pružiti maksimalnu podršku kako bismo što lakše zajedno prebrodili izazove pred nama.
S poštovanjem,
Predsjednik Uprave METRO Hrvatska
Thierry Guillon-Verne